søndag den 2. marts 2014

Madplan uge 10...


Gyoza med dip og sprøde grøntsager


Kaffe og croissant...


Wraps serveret med guacemole og karry/mango dip...


Lammekoteletter og asiatisk nudelsalat med peanutdressing...


Lasagne og lækker salat...


Verdens lækreste cheesecake...


Blandet salat og laks...

I denne uge har jeg spist ovenstående lækre mad, dog skred madplanen en smule, sådan kan det jo gå! 

I næste uge skal vi spise dette:

Mandag:
Wraps med laks og blandet salat

Tirsdag: 
Flødekartofler og lammeculotte

Onsdag:
Rester

Torsdag:
Torsk i rød karry med spidskål

Fredag:
Bøfsandwich 

Lørdag:
Fødselsdag hos Svigerfar

Søndag:
Alt godt fra køleskabet ;)

Sådan ser min maduge ud, ikke dårligt, hvis jeg skal sige det!

Min søndag er gået med en tur i Bilka og en 2,5 timers lur - og i nat: OSCAR!!!
Er jeg den eneste der skal holde mig vågen hele natten?

- Maj :D








1 kommentar:

  1. Flødekartofler, lasagne og bøfsandwich- uhm! Hvor vil jeg gerne spise med!
    Her er madplanen lidt kedelig; 2 dages faste og dermed kedelig mad, en dag med madklub(hvor maden sikkert er mega lækker) og så ellers mad uden en masse stivelse. Lidt kedeligt, men vældigt sundt :) Meen, lad os nu se om det holder :)

    SvarSlet