lørdag den 15. marts 2014

Madplan uge 12...

Ja, sådan som det her går, så får I åbenbart kun madplan sådan ca. hver anden uge... Jeg skal nok se, om jeg ikke kan stramme mig lidt mere an!


Pariserbøf!


Wraps og Quesadilla


Torsk i rød karry 


Lammeculotte med flødekartofler


Oste/Pølsebord


Revelsben og fritter


Sol og Salat fra Lagkagehuset


Kartoffel og Seafood pizza


Stegt sild med rødbederøsti 


Bøf og Bearnaise


Ribbensandwich 

Vi har spist ret godt - hvis jeg skal sige det selv :) men de næste par uger bliver spareuger, for vi har fået nogle trælse ekstraregninger og jeg har fået et (mindre) skattesmæk for første gang i 12 år!

Mandag:
Onepotpasta

Tirsdag:
Rødbedebøffer og stegte grøntsager

Onsdag:
Pandekager med fyld

Torsdag:
Pizza

Fredag:
Svineskanker med mos

Lørdag:
Fødselsdag hos Svigerfar

Søndag:
Rester

- Maj :D














Ingen kommentarer:

Send en kommentar